Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Roxy music
#1
Bedac w Bonn zauwazylem ze sa plakaty na koncert Roxy music w orginalnym skladzie tylko jeden koncert. To moze byc bardzo ciekawe, poza tym bedzie Forigner i status quo


Załączone pliki
.jpg   roxymusic_plakat2010.jpg (Rozmiar: 71.87 KB / Pobrań: 8)
Odpowiedz
#2
Roxy Music??? Mirku obecność obowiazkowaUśmiech
Something's going to happen
To make your whole life better
Your whole life better one day
Odpowiedz
#3
Tez tak mysle , bo mam kilka ulubionych utworow tej grupyUśmiech
Odpowiedz
#4
Roxy Music bilet czeka koncert za tydzienUśmiech
Odpowiedz
#5
Szalejesz pozytywnie.
We are the sultans of swing...
Odpowiedz
#6
A w październiku nowa płyta Bryana Ferry. Mirek szczęściarz. Oczywiście nie muszę mówić że czekamy na relacjeUśmiech To będzie wydarzenie
Something's going to happen
To make your whole life better
Your whole life better one day
Odpowiedz
#7
Mirreeek! zazdroszczę...bardzo lubię Roxy, w ogóle Brian Ferry to fajny facet. Uwielbiam jego wokal.
"It's the end of a perfect day for all the surfer boys and girls..."
Odpowiedz
#8
Wczoraj w ramach festiwalu Solarworld w Bonn mialem okazje posluchac i zobaczyc Roxy Music. Koncert trwajaca niecale dwie godziny przelecial mi jak koncerty Marka. Bryan Ferry i zaloga w swietnej formie.Bogactwo dzwiekow , swietne aranzacje i rozbudowany zespol, naliczylem z dwanascie osob, w tym 4 czekoladowe kobiety - chorki i pani od smyczkowUśmiech. Manzara z lewej strony sceny z prawej jakis mlody ale obaj klasa, swietne partie gitaarowe, solowki do tego troche detych: saksofon i jakies inne traby: czy fujarki)wszystko gralo jak grac powinno. Do tego dwa ekrany po bokach i z tylu sceny rowniez. Tam byl puszczany koncert dla tych co mieli dalej lub ze slabszym wzrokiem (Ja). Ponadto w czasie nektorych utworow wyswietlane byly dawne teledyski do tych wlasnie utworow. Muzyka, gra swiatel, zmiennosc obrazow i glos Ferry´go powodowalo, iz koncert mijal bardzo szybko.
Na poczatku zagrane: Re-make Remode, moje ulubione More than this, Virginia plane, Love is drug, While my heart, A song for europa, To the strand, OUt of the blue, instrumentalne Tara,My only love, If there is somethfing,In every dreamhome, Ladytron,Editions of You na bisy Let´s dance together i Jealous guy
Kolejnosc utworow mi wypadla. Zywsze kawalki mieszaly sie z bardziej refleksyjnymi, naprawde swietny koncert, teraz juz malo kto tak gra. Bryan ferry i cala zaloga wystapili poza malymi wyjatkami w bialych koszulach i krawatach, panie w gustownych miniowkachUśmiech Ferry caly czas przechadzal sie po scenie tanczyl - pelen energii facet. Choc na twarzy widac zab czasu, to jednak nie widac go w jego zachowaniu i zywiolowosci na scenie.
Publika ok 3-4 tys. ludzi przewaznie mlodziesz z przed 20 lat, choc bylo widac i mlodszych fanow Bryana. Wybralbym sie jeszcze na nich.


Załączone pliki
.jpg   100_0951.jpg (Rozmiar: 93.24 KB / Pobrań: 6)
.jpg   100_0952.jpg (Rozmiar: 92.42 KB / Pobrań: 6)
.jpg   100_0953.jpg (Rozmiar: 89.68 KB / Pobrań: 6)
.jpg   100_0954.jpg (Rozmiar: 92.04 KB / Pobrań: 5)
.jpg   100_0955.jpg (Rozmiar: 91.4 KB / Pobrań: 7)
Odpowiedz
#9
Jeszcze pare zdjec z koncertu. Jakosc nie rewelacyjna ale ...


Załączone pliki
.jpg   100_0959.jpg (Rozmiar: 91.89 KB / Pobrań: 8)
.jpg   100_0960.jpg (Rozmiar: 92.42 KB / Pobrań: 8)
.jpg   100_0961.jpg (Rozmiar: 91.91 KB / Pobrań: 8)
Odpowiedz
#10
Kurcze ale czad Miras na Roxy. Dzięki za relację Mirku. Podgrzewasz atmosfere przed nową płyte BryanaUśmiech A właśnie czy wyłapałeś coś nowego i jak to się zapowiada w Twoim odczuciu?
Something's going to happen
To make your whole life better
Your whole life better one day
Odpowiedz
#11
Wiem ze plyta ma wyjsc, Bryan w bardzo dobrej formie glosowej, glos troche nizszy niz go znamy ale to przypadlosc ktora przychodzi wraz z wiekiem jak brak wlosow, czy ilosc zmarszczek. Spodziewam sie dobrej plyty Ferry´go
Odpowiedz
#12
Trochę nie mogę sie doczekać bo Bryan Ferry po swojemu nagrał "Song To The Siren" Bardzo jestem ciekawy.
Something's going to happen
To make your whole life better
Your whole life better one day
Odpowiedz
#13
Ach ten chórek.......miam. Muzyka tez na pożarcie. Lubie Roxy Music.
Mirek szalejesz.
We are the sultans of swing...
Odpowiedz


Podobne wątki
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Anime Music Video Bart 1 3,374 23.07.2009, 00:57
Ostatni post: Bart

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości